Antyalergiczne pranie i czyszczenie dywanów

Regulamin

1. Przed zleceniem usługi prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem, który jest
integralna częścią umowy o wykonanie usługi przez pralnię Clean-bi.
2. Wykonawcą usługi prania dywanów jest Firma Clean-bi, zwana w dalszej części regulaminu Pralnią. Wszelkie roszczenia dotyczące usługi prania dywanów należy kierować do firmy Clean-bi.
3. Termin wykonania usługi wynosi do 7 dni. Pralnia zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu wykonania usługi szczególnie w przypadku bardzo brudnych dywanów lub w okresach Świąt Bożego Narodzenia lub Wielkanocnych.
4. Przy oddawaniu dywanu do pralni, klient zobowiązany jest poinformować obsługę o wszelkich nietypowych zabrudzeniach dywanu, takich jak mocz, wymiociny czy pleśń.
5. Pralnia ma prawo odmówić wykonania usługi bez podawania przyczyny.
6.Pralnia nie odpowiada za rzeczy pozostawione w dywanach.
7. Dywany są prane metodą na wskroś na mokro. Klient wyraża na to zgodę niezależnie od wskazań na etykiecie dywanu.
8. Dywany, na których brakuje etykiety z informacją o sposobie czyszczenia oraz o rodzaju dywanu, przyjmowane są wyłącznie na odpowiedzialność klienta.
9. Dywany z wiskozy (sztuczny jedwab), wełniane, bawełniane oraz dywany z frędzlami, które zostały zniszczone w trakcie wcześniejszego prania przyjmowane są wyłącznie na odpowiedzialność Zamawiającego. Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia tych zniszczeń.
10. Pralnia nie gwarantuje 100% usunięcia przykrych zapachów: (np. mocz, wymiociny, zapachy po zwierzętach).
11. Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam, w szczególności z: bejcy, rdzy, wosku, farb, odbarwień, przebarwień pochodzenia spożywczego (napojów gazowanych, soków, wina), plam po kawie, herbacie lub zacieku po zalaniu oraz innych silnych barwników, oraz plam niewiadomego pochodzenia. Niemożliwe jest usunięcie plam zapieranych domowymi sposobami lub nieodpowiednią chemią, gdyż doszło do utrwalenia plam.
12. Dywany klejone, podklejane, usztywniane mączką kostną mogą ulec rozklejeniu – Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za tego typu dywany – Klient oddaje je do prania wyłącznie na własną odpowiedzialność mając świadomość, że dywan może ulec rozklejeniu.
13. Dywany i chodniki z włókna polipropylenowego oraz poliestrowego, w szczególności dywany typu shaggy oraz dywany używane przez zwierzęta po praniu mogą zachować nieprzyjemny zapach.
14. Po wykonaniu usługi prania na dywanie w miejscach intensywnie użytkowanych mogą pozostać wyraźne ślady będące wynikiem długotrwałego użytkowania dywanu – przetarcia, odbarwienia, zmiana koloru włokna, rozprucia runa itp.
15. Wymienione wyżej zdarzenia nie stanowią wad, za które Pralnia odpowiada, na co klient wyraża zgodę.
16. Wysokość opłat za świadczone przez pralnię usługi określa cennik zamieszczony na stronie internetowej www.clean-bi.pl
17. Każdy dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony jest jak 1m2.
18. Pralnia przyjmuje reklamację do 24 godzin od momentu odbioru dywanu przez klienta po praniu.
19. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.
20. W przypadku gdy reklamacja jest bez zasadna Klient ponosi koszty ewentualnego dojazdu – koszt dojazdu ustalany jest indywidualnie.
21. Reklamacje mogą być składane pod numerem 519-160-113 w godzinach pracy Pralni, drogą mailową lub na miejscu w Pralni.
22. Klient jest zobowiązany odebrać dywan najpóźniej w ciągu 7 dni od momentu upływu terminu odbioru. Po upływie tego terminu, pobierana jest od klienta opłata składowa 20zł za 1 dzień za 1 dywan. W przypadku braku odbioru dywanu przez 6 miesięcy, dywan zostanie zniszczony komisyjnie.
23. W przypadku gdy klient zamawia usługę odbioru/odwiezienia dywanu i nie dotrzymuje ustalonego terminu odbioru oraz nie poinformuje pralni o takiej sytuacji na 2 godziny przed planowaną wizytą, Klient ponosi dodatkowy koszt transportu w wysokości 2zł za km. Dystans liczony będzie od miejsca siedziby Pralni.
24. Zamówienia przyjmowane są telefonicznie, lub na miejscu w Pralni.
25. W przypadku stwierdzenia iż przedmiot może ulec zniszczeniu Pralnia zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi.
26. Ceny podane na stronie są cenami brutto. Na życzenie wystawiamy rachunek.

Od dnia 01-09-2018 roku oferujemy usługi tylko dla Klientów instytucjonalnych tj; przedszkoli, pensjonatów, hoteli, biur. Nie wykonujemy usług dla klientów indywidualnych i nie wykonujemy usług w domu klienta.W celu zamówienia usługi prosimy o kontakt pod nr. tel 519-160-113, bądź mailem na adres: biuro@clean-bi.pl.